לתמיכה ועזרה: 0533334941
השארי מעודכנת
0

אין מוצרים בעגלת הקניות.

0

אין מוצרים בעגלת הקניות.

לתמיכה ועזרה: 0533334941
השארי מעודכנת
להזמנה טלפונית לחצו כאן

ביטול רכישה – החלפת מוצרים – אחריות

ביטול רכישה – החלפת מוצרים – אחריות

  1. המשתמשת רשאית לבטל את ההזמנה בהתאם להוראות חוק הגנת הצרכן, התשמ”א – 1981 (להלן: “חוק הגנת הצרכן”).

ביטול ההזמנה יעשה עד ארבעה עשר ימים (14) , מיום קבלת המוצר או מיום קבלת המסמך

המכיל  את הפרטים האמורים בסעיף קטן 14ג(ב) לחוק הגנת הצרכן, לפי המאוחר מבניהם.

הודעת ביטול הרכישה על ידי הלקוחה יעשה בשליחת מייל לכתובת pastel.bysy@gmail.com .

בביטול הזמנה לפי הכללים לעיל, לא יחויב הלקוח אלא בדמי ביטול בשיעור שלא יעלה על 5% ממחיר המוצר או 100 שקלים חדשים, לפי הנמוך מבניהם  כפי הנקבע בחוק .

ביטול המכירה יימסר לקונה בטלפון ו/או בכתב לכתובת הדואר האלקטרוני אותה ציין בעת ביצוע ההזמנה.

במידה והמשתמשת מחליטה לאחר קבלת המוצר כי אינה מעוניינת בו, ורוצה להחזירו, יהיה עלייה לשלוח אל החברה את המוצר על חשבונה ובכל דרך שילוח שתבחר או לחילופין על ידי שליח שלנו בעלות של 39 ש”ח.
לאחר בדיקה שלא נעשה שימוש במוצר, וכי המוצר תקין באריזתו המקורית כולל טיקט .
בנוסף, יצויין בפני המשתמשת כי אינה תזוכה בעבור דמי המשלוח אותם שילמה (שירות נוסף) במעמד העסקה אלא רק עבור המוצר עצמו.

לא יינתן זיכוי כספי עבור מוצרים שלא שולמה תמורתם תמורה כספית, כגון מבצעים, הגרלות ו/או מתנות וכד´.

ביטול עסקה והחזרת מוצרים הנמכרים במבצע ו/או במכירת “סוף עונה” ו/או ב”Sale” תעשה בתוך 48 שעות בלבד.

עבור החזרת פריט שנרכש במחיר מבצע יינתן זיכוי באתר בלבד או אפשרות להחליפו בפריט אחר, ולא יינתן עבורו החזר כספי.

המוצרים המוצעים למכירה באתר הינם באיכות מעולה, אולם ייתכנו מקרים בהם ייפול פגם בייצור של מוצר כלשהו. במקרה שכזה, באם בתוך 48 שעות מיום קבלת המוצר, לא התקבלה כל הודעה מצד לקוח על פגם כלשהו במוצר, יחשב הדבר כהודאה מצד הלקוח כי אין במוצר כל פגם, ולא תהא לו ו/או למזמין כל טענה ו/או תביעה ו/או דרישה כלפי פסטל ו/או האתר בקשר לפגם במוצר.

הלקוחה תשלח את המוצר על חשבונה בכל דרך שילוח שתבחר. היה ומוצר הינו פגום, החברה שומרת לעצמה את הזכות להציע ללקוחה להחליף את המוצר הפגום במוצר תקין. אם הלקוחה תקבל את ההצעה כאמור, ישלח אל הלקוחה המוצר החדש לאחר קבלת הפריט הפגום על ידי הלקוחה.

מבלי לגרוע מהאמור, הקביעה באם המוצר היה פגום תהא על-פי שיקול דעתה הבלעדי של החברה וביטול חיוב ו/או החזר כספי כאמור ייעשה רק לאחר שהחברה קבעה כי המוצר פגום.

במידה ומדובר במוצר שכבר אינו במלאי, תהא רשאית חברת פסטל להציע עבור הלקוחה מוצר אחר ויידרש תשלום או זיכוי עבור הפרש כספי בין המוצרים. במידה והלקוחה לא תמצא פריט אחר שתרצה להחליף עבורו – תוכל לבטל עיסקה לא כולל דמי משלוח.

  1. האחריות עבור פריט שנרכש הינו חצי שנה בדיוק מיום הרכישה. בתקופת האחריות, יינתן שירות תיקונים בעבור בלאי טבעי בלבד של המוצרים כגון: פרימה של תפרים / תיקתקים / רוכסנים.
  2. האחריות עבור המוצרים אינה כוללת פגמים שנוצרו כתוצאה משימוש \ טיפול לא נכון בפריט, או כל שימוש או טיפול המנוגד לאופן בו חברת פסטל קבעה כשימוש נכון במוצר. כגון: שימוש בחומרים המכילים אלכוהול, שיטת ניקוי וכיבוס לא נכונה ולא כמומלץ על ידי החברה, פגם הנוצר כתוצאה מהעמסת משקל רב מהתקן המומלץ (עד 3 ק”ג).
  3. בכל מקרה של החלפת מוצר / החזרת מוצר תשלם הלקוחה עבור המשלוח 39 ש”ח לכל כיוון.
  4. החברה עושה כל שביכולתה על מנת שהמידע באתר יהיה מדויק, אם כי לפעמים בתום לב נפלו שגיאות\אי דיוקים.
  5.  מובהר כי חובתה המלאה של הלקוחה לפנות אל חברת פסטל בנוגע לכל נושא של טיפול ושימוש בתיק באם אינה קיבלה את המידע עבור השימוש או הטיפול הנכון. קבלת המידע והאחריות לבדוק ולברר הינו על הלקוחה בלבד.

התמונות המופיעות באתר הינן להמחשה בלבד, ואינן מחייבות את פסטל\הנהלת האתר.

בכל מחלוקת יהוו הרישומים המצויים בחברה בקשר לפעולות המתבצעות דרך האתר כראיה לנכונות הפעולות.

לפסטל  הזכות לשנות תקנון זה מעת לעת, וזאת מבלי להודיע על כך, ולפי שיקול דעתה הבלעדי.

קידום אתרים אורגני קידום אתרים אורגני