לתמיכה ועזרה: 0509440039
השארי מעודכנת
0

אין מוצרים בעגלת הקניות.

0

אין מוצרים בעגלת הקניות.

לתמיכה ועזרה: 0509440039
השארי מעודכנת
להזמנה טלפונית לחצו כאן

מדיניות ביטול והחזרה

ביטול רכישה – החלפת מוצרים – אחריות

  1. המשתמשת רשאית לבטל את ההזמנה בהתאם להוראות חוק הגנת הצרכן, התשמ”א – 1981 (להלן: “חוק הגנת הצרכן”).

     ביטול ההזמנה יעשה עד ארבעה עשר ימים (14) , מיום קבלת המוצר או מיום קבלת המסמך

     המכיל  את הפרטים האמורים בסעיף קטן 14ג(ב) לחוק הגנת הצרכן, לפי המאוחר מבניהם.

הודעת ביטול הרכישה על ידי הלקוחה יעשה בשליחת מייל לכתובת pastel.bysy@gmail.com .

בביטול הזמנה לפי הכללים לעיל, לא יחויב הלקוח אלא בדמי ביטול בשיעור שלא יעלה על 5% ממחיר המוצר או 100 שקלים חדשים, לפי הנמוך מבניהם  כפי הנקבע בחוק .

ביטול המכירה יימסר לקונה בטלפון ו/או בכתב לכתובת הדואר האלקטרוני אותה ציין בעת ביצוע ההזמנה.

לא יינתן זיכוי כספי עבור מוצרים שלא שולמה תמורתם תמורה כספית, כגון מבצעים, הגרלות ו/או מתנות וכד´.

ביטול עסקה והחזרת מוצרים הנמכרים במבצע ו/או במכירת “סוף עונה” ו/או ב”Sale” תעשה בתוך 48 שעות בלבד.

עבור החזרת פריט שנרכש במחיר מבצע יינתן זיכוי באתר בלבד או אפשרות להחליפו בפריט אחר, ולא יינתן עבורו החזר כספי.

המוצרים המוצעים למכירה באתר הינם באיכות מעולה, אולם ייתכנו מקרים בהם ייפול פגם בייצור של מוצר כלשהו. במקרה שכזה, באם בתוך שלושה ימים מיום קבלת המוצר, לא התקבלה כל הודעה מצד לקוח על פגם כלשהו במוצר, יחשב הדבר כהודאה מצד הלקוח כי אין במוצר כל פגם, ולא תהא לו ו/או למזמין כל טענה ו/או תביעה ו/או דרישה כלפי פסטל ו/או האתר בקשר לפגם במוצר.

המשתמשת  תשלח את המוצר על חשבונה. היה ומוצר הינו פגום, החברה שומרת לעצמה את הזכות להציע למשתמשת להחליף את המוצר הפגום במוצר תקין. אם המשתמשת  תקבל הצעה כאמור, ישלח אל המשתמשת  המוצר החדש על חשבון החברה, לאחר החזרת המוצר הפגום והיא תזוכה בגין מחיר המשלוח לחברה. אם סרבה המשתמשת להצעה כאמור , יבוטל החיוב של כרטיס האשראי של המשתמשת בגין המוצר, כולל כל תשלום עבור דמי משלוח, אריזה ודמי החזרה.

מבלי לגרוע מהאמור, הקביעה באם המוצר היה פגום תהא על-פי שיקול דעתה הבלעדי של החברה וביטול חיוב ו/או החזר כספי כאמור ייעשה רק לאחר שהחברה קבעה כי המוצר פגום.

  1. האחריות לפריטים שנרכשים הינם – שנה מיום קבלת המוצר לידי הלקוחה. האחריות כוללת בתוכה את האחריות לרוכסנים תקינים , מוצר שמגיע בשלמותו ללא פגם ייצור. במידה ונעשה פגם/קרע למוצר על ידי הלקוחה , האחריות אינה תיהיה תקפה למקרים הללו.

 

  1. החברה עושה כל שביכולתה על מנת שהמידע באתר יהיה מדויק, אם כי לפעמים בתום לב נפלו שגיאות\אי דיוקים .

התמונות המופיעות באתר הינן להמחשה בלבד, ואינן מחייבות את פסטל\הנהלת האתר.

בכל מחלוקת יהוו הרישומים המצויים בחברה בקשר לפעולות המתבצעות דרך האתר כראיה לנכונות הפעולות.

לפסטל  הזכות לשנות תקנון זה מעת לעת, וזאת מבלי להודיע על כך, ולפי שיקול דעתה הבלעדי.

קידום אתרים אורגני קידום אתרים אורגני