חדש באתר! סטים שלמים במחיר מוזל!

האקססוריז שמשלימים סט לתיק העגלה

כללי
Posted in

אקססוריז משלימים אלו בדיוק הפריטים שהופכים את חייה של כל אמא לקלים יותר. איך בדיוק? המאמר הזה בדיוק בשבילך.

האקססוריז שמשלימים סט לתיק העגלה

לפני שנתחיל להסביר על כל פריט ופריט, נתחיל בעובדה המשמחת מאוד, שלרוב התיקים שלנו יש אקססוריז תואמים. האקקסוריז הם פריטים נוספים שניתן לרכוש בנוסף לתיק העגלה, ובהחלט אפשר ליצור סט מושלם שתואם לתיק והופך את החיים של כל אמא לקלים יותר.
נגלה גם סוד קטן: רוב הפריטים יכולים לשמש אותך גם בשלב מאוחר יותר, עבורך.

כרטיסיות תיעוד לשנה הראשונה

נתחיל דווקא מהכרטיסיות המושלמת שלנו לתיעוד השנה הראשונה של הבייבי. אמנם לא מדובר בפריט פונקציונלי, אלא בעוד אפשרות מהממת לתעד את החוויות הראשונות של הבייבי שלנו. מהחיוך הראשון, השן הראשונה, הלילה השלם הראשון, ועוד אינספור רגעים שהם "בפעם הראשונה" שלנו ושלו. הזמן עובר והם גדלים כל כך מהר. אנחנו לא תמיד זוכרים מתי בדיוק כל דבר קרה ובאיזה רגע מצחיק ומרגש זה תפס אותנו, אז תחשבי כמה נחמד זה להריץ זיכרונות כמה שנים קדימה.
המלצה שלנו: לתעד כל דבר קטן, גם מה שנראה שטותי. אפשר לניילון ונסגר וזו מזכרת מהממת.

ארנק מסמכים ‑ must have

לא בטוחות אם את מכירה את הפריט חובה והמציל חיים הזה, ולא אנחנו לא מגזימות.
כבר בתקופת ההיריון מתחילים להיערם בבית כמויות של ניירות. הפניות, מרשמים, סיכומים, טפסים, צילומי אולטראסאונד. לאלו מאיתנו שמפזרות ולא מוצאות את הטופס שצריך בדיוק כשצריך, או לאלו של היום פשוט שמרו הכל בתיקיית בית ספר ‑ תכירי את ארנק המסמכים שלנו.
ארנק שמיועד לכל המסמכים של ההריון, אבל מקבל משמעות גדולה לאחר הלידה. השנה הראשונה של הבייבי מלווה בביקורים תכופים בטיפת חלב, ואין כמו להגיע לשם מסודרת ובסטייל. פנקס חיסונים, הפניות, ספרונים וכרטיס מגנטי, כל אלה ייכנסו לארנק המסמכים.
וכמו שכבר ציינו, גם לאחר תקופת טיפת חלב, ארנק מסמכים זה בדיוק המקום לארגן ניירת שיש לכל אחת מאיתנו.

נרתיק למוצצים, ושהשם לא יבלבל אתכם, הוא לגמרי רב שימושי.
נרתיק למוצצים הוא הפתרון המושלם לסדר וארגון, וחוסך שעות של פישפושים בתיק בצורה עיוורת כדי לנסות למצוא את המוצר שזרוק שם.
במקום לקנות אינסוף מוצצים כי הם הולכים לאיבוד (כן, אני יודעת גם הם מחביאים לנו אותם במקומות הזויים), יש את נרתיק המוצצים. גם נתלה על העגלה או התיק וככה תהיי בטוחה שאת תמיד מוכנה עם מוצר בשלוף! והכי חשוב תשמרי על סטריליות של המוצצים.
הבייבי גדל, והמוצצים כבר לא רלוונטים? הרי לך נרתיק לכסף קטן, לאוזניות וגם למפתחות. כל הפריטים שסתם זרוקים בתיק שלך יוכלו להיות שמורים ובטוחים.

נרתיק החתלה

את מחתלת את הבייבי בחוץ. זה ממש לא המקום הנוח בשידת ההחתלה בבית, לפחות שכל מה שנחוץ להחתלה יהיה בשלוף לא? זה כמו "ארגז הכלים" של האימהות. ומה בדיוק נכנס שם? טיטולים, מגבונים, משחה, ואפילו נשאר מקום.
פשוט, נוח, ובעיצוב שמשאיר אותנו עם פה פעור!
וכשהבייבי נגמל מטיטולים? הנה לך נרתיק לאיפור או נרתיק לרחצה לחופשות (והרבה) שיבואו.

משטח החתלה רב פעמי

בהמשך ישיר לסיפורי ההחתלה שלנו מחוץ לבית. לא תמיד יהיה לנו מקום נגיד וסטרילית לחתל את הבייבי, וכאימהות אנחנו יודעות שחוק מרפי עובד אצלנו חזק! כמעט תמיד זה יתפוס אותנו ברגע הכי לא מתאים.
לשם כך כל התיקים שלנו מגיעים עם משטח החתלה רב פעמי, ניתן לכיבוס, עשוי מבד רך ועדין לעור התינוק ופשוט עושה לנו חיים קלים יותר. לפרוס ולחתל ולהימנע ממגע של הבייבי עם משטחים לא נקיים.
אז, מה האקקסוריז שלך?

עקבי אחרינו:

סל קניות 0