חדש באתר! סטים שלמים במחיר מוזל!

תיק לעגלה – איך לבחור את התיק הנכון לעגלה שלך?

מאמרים
Posted in

תיק לעגלה הפך להיות פריט אופנתי חובה לכל אמא שרוצה להישאר מעודכנת ובסטייל גם עם הטייטל החדש – אמא.

אם את אמא צעירה או שאת בהריון ונמצאת בדיוק בשלב הכי מהנה – הקניות, המאמר הזה בשבילך!

אין מה לעשות אנחנו הנשים אוהבות קניות והרבה. למעשה, כמעט כל אישה תעיד שאין דבר כזה "יותר מידי" בכל הקשור לשופינג. החל מבגדים, נעליים, ועד לכל הקרמים והסבונים שהם חלק משגרת הטיפוח שלנו.

אז אחרי שהגענו לשלב הקניות המיוחל, לו חיכינו בערך מהרגע שגילינו על ההריון , הגיע הרגע לעשות סדר ולעזור לכן עם כמה דברים שחשוב לדעת לפני שניגשים לרכוש תיק לעגלה.

התיק והעגלה הולכים להיות צמודים זו לזה הרבה זמן, בכל יציאה מהבית, קצרה או ארוכה ניקח איתנו את התיק לעגלה שם יהיו הדברים הכי חשובים לנו ולבייבי שלנו ולכן חשוב לדעת להתאים את התיק לעגלה עצמה למקסימום נוחות ומקסימום סטייל . חסכנו לכן את המאמץ והכנו לכן מספר נקודות חשובות בבחירת תיק, וגם שתי עגלות פופולאריות לדוגמא:

  • תלייה על העגלה: אם את כבר יודעת איזו עגלה את הולכת לרכוש או שכבר יש לך כזו בבית, שימי לב לאופן תליית התיק על ידיות העגלה. לעגלות שונות יש ידיות שונות ולכן יש לשים לב איך התיק נתלה על העגלה.
    כל תיקי העגלה שלנו מתאימים לתלייה על כל סוגי העגלות הקיימות בשוק.
    התלייה של תיקי העגלה שלנו בטוחה ונוחה להתנהלות במהלך טיול עם העגלה.
  • חלוקה פנימית: חשוב מאוד שלתיק תהיה חלוקה פנימית נוחה. חלוקה נוחה לא אומר המון המון תאים, אלא חלוקה נוחה שתאפשר לך לסדר את החפצים בתיק כך שמיד תוכלי לשלוף את כל מה שתצטרכי מבלי לפשפש בתיק.
    בתיקי העגלה שלנו אנחנו מקפידים על חלוקה נוחה שתהיה פרקטית לשלוף חפצים מהר.
    אנחנו מקפידים לצלם סרטוני הסבר ולהראות איך לסדר את תיק העגלה וכל זה נמצא בעמוד האינסטגרם שלנו.
  • קל לניקוי: אם התיק עשוי בד שקל לניקוי אפילו באמצעות מגבון לח, תוכלי להיות רגועה ולרכוש גם תיק בצבע בהיר. חשוב שהתיק יהיה קל לניקוי בייחוד כשאת עם בייבי קטן.
    בקטלוג תיקי העגלה שלנו קיימים תיקים בצבע קרם ובצבע ורוד. שימי לב שכל תיקי העגלה שלנו, בניהם גם הבהירים  – מתנקים בקלות. יש לנו אפילו סרטון שבו לכלכנו את תיק העגלה בכוונה כדי להמחיש כמה קל לנקות אותו, לחצי כאן לעמוד האינסטגרם שלנו.
  • בטנה עמידה בפני נוזלים: ברור לך שהתיק הולך להכיל בקבוקים עם מים, ונוזלים כאלו ואחרים ובין לבין כשאת מכינה את הבקבוק או בדיוק שותה את הקפה, חשוב להקפיד שבטנת התיק תהיה עמידה בפני חדירת נוזלים.
    במטרה היא שלא ייספגו הנוזלים וייווצר ריח או כתם.
    תיקי העגלה שלנו עמידים בפני נוזלים ועשויים מבטנה דוחה נוזלים.
  • שליפה מהירה: תשנני את צמיד המילים הללו טוב טוב. שליפה מהירה לפריטים שתוכלי לשלוף מבלי "לפשפש" בתוך התיק עמוס הפריטים. לכן, חשוב שבתיק העגלה יהיה תא חיצוני קטן לשליפת מהירה של: פלאפון, מפתחות, ארנק וכו..
  • סטייל: ואיך אפשר בלי לחשוב גם על הסטייל? חשוב שתדעי שהתיק לעגלה הולך להיות למעשה התיק האישי שלך. אם עד היום התאמת את התיק לנעליים או לשמלה, מעכשיו תיק העגלה הולך להיות האקססוריז הכי חשוב שלך – אל תתפשרי על האמירה האופנתית שלך! אם את אוהבת סגנון קלאסי, ספורטיבי, אלגנטי, או הדפס משוגע, תוכלי למצוא אצלנו מגוון רחב של תיקי עגלה שיגרמו לך להישאר בשיא הסטייל.
עקבי אחרינו:

סל קניות 0